..–‵我手寫我心๑•ิ.•ั๑˙•.
   ♥ ☞  我的單眼皮有獨特魅力  ☜ ♡


 ๏[-ิิ_•ิ]๏ ☏   隨便眨眨眼都令你著迷   ☎ ▣ ஓ
2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


勤力D啦!!! 分類: 未分類

 愈接近會考~

發覺最近D人都非常,十分,勁勤力咁溫書,

但我。。。。。。唉!!

一D緊張GE心情都無,我都懋我自己緊張下自己GE成績,前途。。。

但我仲鬆過F4時,

可能因為從來老師都無對我有過期望,唔踩我已經好開心唔好話鼓勵,唉!!

所以連我自己都認為我唔會升到中6,咩成績咁又有咩所謂,

小蘭,加油啦∼好嗎?

過左呢3個月想點都得啦(講就梗係識啦,唉!)∼






訪客留言 (返回 ksl204 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ksl204
暱稱: ︴▆˙π小蘭ω﹋ˍ〢
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
咁就兩年了
深圳遊∼
老公生日快樂!!
ALIEN生日快樂!!+杰杰...
唱k with ive同學...2
文章分類
全部 (737)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
站內搜尋