愈接近會考~
發覺最近D人都非常,十分,勁勤力咁溫書,
但我。。。。。。唉!!
一D緊張GE心情都無,我都懋我自己緊張下自己GE成績,前途。。。
但我仲鬆過F4時,
可能因為從來老師都無對我有過期望,唔踩我已經好開心唔好話鼓勵,唉!!
所以連我自己都認為我唔會升到中6,咩成績咁又有咩所謂,
小蘭,加油啦∼好嗎?
過左呢3個月想點都得啦(講就梗係識啦,唉!)∼