今日已經係最後一日了
其實又唔可以話係最後一日ge 之後都仲要返去考mock
個個都好似好唔捨得 係咁影相 又搵d老師影相
但我由中5開始開始 我已經期待左呢一日好耐啦
你都可以話我唔想讀ge
不過 我中4 開始成績不斷下滑 而d老師唔係明踩就係暗踩
仲要問有無鼓勵過我 哈 我只可以冷笑
反正都俾你地踩慣啦 我ge成績係你地心目中都係最尾
我考的成績亦都唔會令你地有咩驚喜
仲要話過去影相啦 你地都就走了 哈 又一次冷笑
好想串佢 但我又有咩資格 哈 哈 哈 又一次冷笑 唉!