同媽子出左去拿証~
之後係筲箕灣行~
雖然幾無聊~但巧開心~
好耐無同媽子行街嚕~
今日偶生日呀!
返到學校有好多人同偶講生日快樂~
偶巧開心呀~
issa,wing,偶個妹(Joanna)同埋丁丁送左生日禮物俾偶~
多謝晒!~^^
仲有.....issa,wing,niki,joanna,丁丁,林伯,藍妹,
raymond sir,bebe,嘉林,傻仔謙.............都同我講左生日快樂~
林伯同我講左3次(1.學校 2.icq 3.留言板)
今日好開心~多謝晒咁多位~^^