[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
金日又冇野做``
係屋企超熱``
都唔知要熱到幾時``
朝早同呀哥去富東幫我老豆交錢``
去7仔買甜筒個時撞到劉禮軒``
不過佢應該見我唔到我``
之後去左7仔買甜筒``
呀哥買左朱古力味``
我就買左美綠``
食完就去左買維他奶``
不過係低糖個隻``
個人認為唔多好飲``
THE END