今天..一大早就起來了..
去書展~
好興奮哦~~
不太多人..走起來還不賴..
蠻舒服的..
看了好好好多書哦~
也買了17本書~
1.吸血盟1-藍蝴蝶之吻
2.吸血盟2-花開魔幻地
3.回憶的天空是紅色-天空是否依然紅
4.靈。夢魔
5.宿主
6.好鬼浪漫2地獄愛情行
7.twilight暮光之城4-破曉
8.飄雪影室里的淚水
9.愛一個人很苦
10.荷花池上的流漓舞
11.好狠愛情
12.我是男校畢業的女生
13.十大鬼屋
14.命中注定的惡魔恐嚇
15.我的低能旅行
16.女巫手中的情書
17.女巫手中的情書
你無睇錯..
我係買左兩本一樣既書..
不小心買多了= =
很失敗!!
所以希望大家鍾意呢本書..
同我講..
我以hkd$10買啤你..
以下係呢本書既封面

成為呢本書的買家..
本人會十分感激~
=========================================
講番今日啦~
一出三樓的書展會場就即刻撞到d5想撞到既人..
好慘..
又會端端看到d味之天使..
好o = ="
怪事不斷後~
就有又好笑又sweet既嘢..
無興趣同已經好冷既同學們..請前往其他網頁..
我同佢拖住一大堆戰利品上車..
已經超攰..
大家都瞓左..
但我又5知點解比佢早醒好多..
一路望住佢瞓下瞓下果樣超好笑..
笑左好耐..
最衰無影相..同大家分享下~
之後..佢瞓下瞓下..唉左落我到..
超好笑..
但都好sweet~~
|