吾知個題目有冇串錯...
算喇...今日系第一日上samatha堂,,唉...我系英文白痴!
= =好尷尬呀~{吾話你知why}
捻起尷尬尼個字...果時{f.1}想用電子詞典查尼個字既英文...
問問下人...好似系問kammy...kammy就問佢旁的那位...sin 生
kakaka...仲以為佢打字好勁{x成}...講完之後都吾岩...最後自己捻到xd:
唉...中一就如此度過///人就系敢嫁喇...加油///吾要做english 白痴呀~
f.2之後...捻左好多野///好想改左d bad habits...bet anyway...///wa~
估吾到原來一秒都可以有野發生...好似cu敢{吾好問}...
不過...估吾到吾系forever...= =好覺得forever系好///= =
不過尼d野...話吾埋的///xd:
--------------------------------------------
我hope 佢可以同佢個lover love forever 喇~{吾系正english}
不過...有第一次///就有第2次///
{oh!我講咩呀///不洗理}
lalalala~
今日返到學校...唉...好熱呀~濕晒身{hot}
之後就抄hw...{吾算抄的吧}
kammy好似///
上課...lunch///要守library...
to太要走///好似有feel又好似冇///= =
after school...同琛琛姐姐去library...
原本打算同hannah一樣吾去...因為都過左4:45分...但系...
因為要去24次先可以真正有個章...so///
而且琛琛話去...敢就去喇^^
點知///to 太話吾洗...又吾見sze ar 佢地...佢地明明話去嫁...哼///
之後同琛琛一齊行...同到kammy同tracy...冇野好講= =
同琛琛分別喇~
the end~
|