<  
 
  2009 年 9 月 12 日  星期六   酷熱


通頂v3v; 分類: 未分類

琴日放學番屋企換完衫;玩陣電腦就走左lu

皆因有個壽星仔生日喎;緊系要慶祝下拉

肥威既生日;有成20個人同佢慶祝

系neway唱k唱通頂 ;

我地琴晚8:30pm開始唱

唱到第2朝先走

唱左成8粒鐘-__-;

搞到依家壹聽到歌刀想死,!

甘我地間房就系5樓;而buffet 就系6樓

搞到我地系甘上上落落._.

點知當我第壹次落去攞野食嗰陣,

竟然撞到唐小莉同琪佢地喎;

哈.v.  所以就入去同佢地傾左陣拉

之後又捧住啲野食落番去lu

跟住個個刀玩到好癲v__v;

又玩辣辣夀司;真系塞左勁多wasabi落去架;

食到佢地留哂眼水;   哈^__^ 

之後我地就切蛋糕同開香檳拉;

蛋糕好味,   香檳好飲v3v'      嘻;.

跟住唱到甘上下; 

啲壹條條既死屍就攤哂系個梳化到瞓覺

啲精力旺盛既馬蹓仔就系度狂唱歌,

狂玩大話骰;  嘈到燶-__-;

有啲仲變態; 唱到悶就走左上樓上機舖打機

而我就呆呆滯滯甘坐系度睇佢地發癲;

因為嗰陣體力就尼耗盡;但又瞓吾著

跟住隔左陣又回復番精神lu`

又攞番起個咪望住啲歌詞系甘嗌系甘嗌;(

跟住唱到4點半就走左;

壹出到去仲未天光;成條街刀冇乜人

之後我地去左海旁玩;

系個公園度玩捉; 系甘跑,    攰鬼死v__v

跟住玩到5點幾啲婆婆伯伯出哂尼晨運;

所以我地就冇再玩拉;因為比老人家們踩場嘛/_\ ;

之後就變左坐哂系度傾計拉;

傾完之後就同成班麻甩仔行番出去食早餐;

行到出去刀成6點lu;條街終於有番啲人拉

食早餐嗰陣個個刀殘哂;因為成晚冇瞓過牙嘛;

食完之後就番去lu;跟住7點9番到屋企.

壹番到去第壹時間去左沖涼洗頭;

沖完之後就快快脆吹乾個頭.v.

就即刻衝番上張床瞓覺;    爽v__v

嗰陣刀已經8點7 lu'

跟住瞓到1點3就醒左拉._.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

出世時間:2009-09-12 06:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 ktsz 的日誌)


lunlun22338 於 2010-09-29 07:35 PM 發表:
c0mm3nt-
通頂個日番左屋就好累
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yy108082 於 2009-09-26 01:30 PM 發表:
c0mmEn+ ;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiki420 於 2009-09-26 10:41 AM 發表:
 C0mM3nT0..0 `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lOvE_RaIN_ 於 2009-09-25 06:42 PM 發表:
COMM3ZT(3 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bab3ch1 於 2009-09-25 05:56 PM 發表:
 CM  V3V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



comingss 於 2009-09-23 02:41 PM 發表:
我岩岩申請左qooza希望大家多多支持

做朋友好唔好?

去我的網睇睇la

http://blog.qooza.hk/comingss
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



setsuna520 於 2009-09-22 12:09 AM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PianTsang 於 2009-09-20 10:27 AM 發表:
 comment..V_V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XYEe_520x 於 2009-09-19 08:44 PM 發表:
 comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ahhfunismexd 於 2009-09-19 08:30 PM 發表:
c0mm3nt-
通頂咁爽ava.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »




ktsz
暱稱: -★★`Ms. {;啤babiii*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
woo.3.
好屎阿xp
. X`mas hapi
全方位; 爽
-___-;v
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單