今日保完pth ... 就出去元朗行街la ~ 咁我就搭k73 la ~ 一上車 ... 好冇奈 (俾人打尖!) ...& than 有一件好樣ge事 >w< >.< ! (( 唔打 !!!! ))
& than 都係行街咁la ~
点知行行下 ... see 到位同學 ... (都唔知應該開心ar定唔開心)...果位同學都幾o吓 ~.~ ... ( 係邊個?? ... 唔講la ...費事la ~ )
& than 買左d書 ...食野 ...幫ar哥買野食 ...回家 ∼
小佢屎忽 !!
超燥 ... 唔好煩 !!
唔想打