咁又一個星期啦
聽日終於可以訓晏D,我等左呢日好內la
唉!上左初三,日日都好似冇覺好訓咁
今個星期又狂測驗,其實呢D日子都已經慣左
今日測地理,天啊!錯得好無辜啊,
但係都唔想去諗la,因為就算係星期六,日都唔係好得閑咋
聽日有地方要去,星期一仲有好多野要交tim,
做個乖孩子原來一D都唔易+,so要加油呀
今日成晚都上網,聽日就要開工啦!