2009 年 5 月 29 日  星期五   陰天


一日ge經歷 分類: 未分類
今日放學原本要上薯仔ge堂,好彩係默化學,so唔洗上

但係要等KiDMAN所以就留左系課室la

冇幾內就同左"鄧鄧鄧"玩,唔知因咩事,

我居然同佢一齊玩左一個既無聊又低B..ge......game?!

就係企課室門口差唔多20分鐘,就係笑,笑咩呢?我問:佢就話係好驚因為走廊好多人=.=

所以到處走,又笑走過d人ge樣,我咪笑佢低B,仲不停搵野引佢笑tim,哈哈哈!!!

番到屋企6點幾,原本諗住去探寶寶+,點知個衰人唔同我去,

只好聽日滴佢,唉!咁就等聽日la