★`'因 為 你 的 出 現 ___* 讓 我 的 黑 夜 變 白 天°○o×*
ˇ~*每 當 我 在 寧 靜 夜 裡 想 起 你::;..,,
l、〞是 那 麼 的 甜 蜜__ `'◆
2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


14/12 分類: 未分類

help!!!!
好想cyr ar!!
我部rubbish電話超rubbish~~
勁唔想要= =
勁想cry lo!!
唉~~
都唔明點解做細佬ge野一定冇ar哥咁好= =
超唔開心~~
勁想cry!!!!!!!!
有冇人幫我ah!!
唉...........................................................................

發表時間:2007-12-14 08:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kuenkeith
暱稱: 權仔~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
平安夜
唱K
100問 (2)
100問
14/12
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 53
今日人氣: 3
累積人氣: 2064
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed