kevin lee's diary

2007 年 5 月 30 日  星期三 晴天


好好好累呀

今日,,神情有點呆濟,因為好累~__~

一起床連隻眼都打不開/__\以前都唔係咁><-------<o>

依家真係好累
,剛剛踢完波,無乜精神打字......

總之一句說話講晒:「今天很累,但很快樂




2007 年 5 月 26 日  星期六 晴天


嘿嘿哈哈又一天 愉快

        今日,天氣非常非常炎熱,令到d女既就真空出街,男既就唔著都出左街!_!
連平時不除去上衣的我今天也要例外一次^_^""      
      一早照舊老地方集合,食過早餐整理好工具就出發!!
今天請來阿鄺一齊幫手,出發沿途大家都有講有笑,
really happyssss大約10點倒就到達目的地,
但問過d大佬之後d貨好好好好晏先黎到=.====="
咁樣我地味去到附近一間酒樓到消磨一番囉.
做野"禁"耐呀都係第二次有'禁'多時間可以慢慢飲下茶,睇下報紙,忙裡偷下閑咁.
但係我地飲時飲都會預番差唔多時間返去工地等待貨車既.
我地等呀等,等呀等,3秒之後又3秒,等左幾百萬個3秒佢都未有電話黎喎=0=
我地打番電話先知道佢仲係大陸關卡未落到黎-,.-(真係收得工/__\")
都成3點幾啦....最快味要...唉,!d大陸車係咁,周不時都遲到,
而身為伙計既我地未只可以白白咁等囉,我d青春呀陰公
咁突然公司打黎叫我去拎塊膠板上去大陸果面.oh,no!!!去得黎都天黑,
最可惜今晚仲要趕去上堂,慘!無計啦,上頭命令,幾時有得話say no,
當然no problem啦.咁我轉過頭,同阿鄺佢地講聲就走嚕.
一去便無回頭直接上學去了...
      我聽過有句俗語話:創業難.守業更難!!
但聽過仲有一句好岩我現在用既就係:搵工難,辭工更加難!!! 哈哈哈
我做左e份工話禁快都差唔多成年嚕,同d師傅感情都唔錯,
有教有鬧,有講又有笑,感覺好似朋友一樣,如果e家話要辭工,真係會依依不捨~_~
淚流滿面都似XD 我諗最唔捨得都會係大佬,
因為想當年佢未開舖直至e家開埋廠我都有係身邊幫下少少手 ^^
當初連痴膠紙都唔識,訓練到我e家好似咩都識咁,自己都有少少自豪
除此之外還有好多好多野入晒個腦到,當然多數都係正野啦^_^出黎打工都岩用.
我地相處左禁耐唔多唔少有d感情係入面,我覺得似父子多d
到e家我想講句分手都真
係好難開口.但我始終都係.想走....誰也檔不住我...再會

 

 

 

 







2007 年 5 月 19 日  星期六 雨天


第一次!!! 愉快

今日開始打日記,哈哈哈哈(第一次係粗粗地,還可以吧!)

      今日一早番工等放工,放工等收工,收工等番工咁日日如事地去到5點幾!!!!.....
呀雞翼維就傻傻傻傻地咁應承左皇馬隊個大佬去踢
波,佢地明知落住咁大個雨都要繼續...
咁我本來都想唔去嫁喇,但係無計鬼叫我應承左人.咁就拿拿聲拎埋把遮,帶埋d衣服標過去,
係去到都遲成個鐘,"美班法"要做晒野先走得嘛

      一去到就見到正野,正!唔話你知係咩 跟住走左去個皇馬大佬到傾下偈,睇下波.
見到皇馬係水戰真係一流.同
街邊無得比 CC
我睇左一陣,即刻換野出埸啦!打左個"雜"位=.,=! OK! no problem.
同皇馬一隊踢既感覺都正點.因為佢地個個都好拚命,好努力,又幾好既個品格,
最起碼無乜粗口囉~_^我成埸都蛇下蛇下都唔係幾好意思tim
時間好快就到7點-,.-我好似岩岩落埸,淋到濕晒就無得踢-0-下次早點-.-
跟住呢就同隻雞打晒冷震敢行去搭車,食野,番屋企.....沖涼,訓教..^^ 下面張相係第一次聯賽前既回憶"." all happysssss

 

 




« | 1 | 2 | 3 |