Music Playlist at MixPod.com
大家好啊 好耐冇見 哈 我自從上得番網之後就係咁上網搵片睇 搵完就睇 睇啊睇 呢幾日都係咁睇 跟住今日就出左葵芳到做功課 係新都會好似見到啊G.E.M 之後再去左打機LA 去到都冇野好玩 都唔知玩咩好 我而家唔打機lo 不過唔保證遲D會打番 哈 我估計未來呢幾日都會係屋企做功課同睇片架la 仲有好快就番學la 好鬼想快d知邊個係班主任啊