好耐冇打qooza啦.打得多真係有d悶.
自從測驗過左之後.日日都好怕.好怕唔可以係原校升中四.
直到星期三.都冇收到電話.真係好開心.
同我老豆佢講.佢好似唔信咁.話要問老師真唔真.
我真係頂佢個肺.好似想我升唔到咁.
升中四當中.有人歡喜就有人愁.應該走既唔走.唔應該走既就走左.
人我就唔講啦.
琴日突然之間諗起小學d野,特別係卓卓同戴老師.唔知佢地近況點呢?
好掛住佢地.跟住就sd左e-mail比佢地.講講近況,希望佢地快d回信啦
香港為左唔知咩咩.7月-9月唔洗錢就可以游水.真係好正.
所以我會成日去.會同火火.c家.b仔.傑.佢地一齊去.有興趣去就同我講啦
(好多睇ga.個日有件好正既.令到d人係咁行埋去睇佢.←有我份@.@.
令到個池大部份人都係一邊.另一邊勁少人.真係人生一大樂事了)
個日重見到個小學同學(鄧雪玉),太黑啦.唔知佢有冇令左好多呢.^.^
游得水多.黑左好多.
希望星期2見家長個陣.我老豆唔會爆粗啦
|