''LoVE       BE''  

厭了,,也累了''
我已不想再去想了'
,,,

很討厭''想來想去''

也只是得個[桔]

那想來,,又有什麼用呢??!

只會令自己傷心''
 
可以把{他}放下,,你說''多好呢??!
 
請不要再傻傻的等待了,,
 
因為''已經不可能可以再回頭了''
 
倒不如''開心的'把回憶藏起來''

忘記{他}''

 
kumiko106
暱稱: ′丫 Be"""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
冇奈''
統測完去教教營''
sorry哇>x<""...
幾百年先打1次個日記...
BY:丫BE*
文章分類
全部 (103)
2日或以上或以下既日記合併了... (7)
不告訴你喔..-v-*** (5)
情感世界哇..>w<""" (2)
無聊吹水的...-,-*** (1)
感情世界..-v-*** (3)
未分類 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 170
今日人氣: 0
累積人氣: 2469
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


sorry哇>x<""綠''
綠''我唔係唔想同你玩既''
sor哇>x<""
我連你都唔理埋添>m<"
sorrysorry''
我唔想同另1個玩姐''我唔鐘意佢哇>x<"
對不起''''是我錯'''

 

刊登時間:2007-11-05 12:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
幾百年先打1次個日記'
嘻''我幾百年先開1篇日記'
冇計啦冇計啦'
我唔想打嘛-V-*because我懶''
嘻''
=x=*成日留堂'''乞人憎'''''
憎爆留堂'''憎憎憎憎憎憎憎憎'
唔想留堂也'
我唔想參加跳舞哇而家''
好唔想''我要努力搵1d野做籍口''
我病左哇T_T''
辛苦死了''
頂''聽日又要留堂''唔想哇-
寧願返歸溫豬豬'
做乖乖女都唔想留堂'
屌'''我唔想留堂哇''
成日上勁多係我唔想上既堂''
EGN''MATHS''SCI''仲有好多''
我連PE都唔想上也''
煩死了上學''好憎也''
PS";;;;;         每天上學''
並沒快樂'''
刊登時間:2007-11-05 12:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]