今日同班死黨9點幾去m記食早餐,之後就去在松山踢波.....踢到12點幾去在膠銳屋企玩.....我玩winning又嬴曬啦...哈,不過我玩賽車輸曬...=..=
盒在一陣,我的媽媽打比我6:30要去氹仔食飯,佢地就去打邊盧,而我就去氹仔食飯.
去到哥緊我最細表弟睡在,好可愛的,食完飯同班表弟一齊玩wii,玩wii sport.
今日係烈火雄心大結局,我仲以為王喜會死,點知咁都死吾去.
我仲未邊番隻碟比熊貓.下.....次次都吾記得,記得打比佢都話吾得閒,下吾知點好......