今日早上原本係去踢波,但係我一睡不醒.sor我的大老>..<
今朝比肥豪哥嘈醒在,但我又瞓番,一起身已經係12點幾,賢哥打比我叫我陪佢去買番學書,2點半你水M等.我食完飯已經係兩點,我搞點曬D野後沖去搭.等下等,撞見細釘兄,都好冇來見啦∼
去到已經2:36.死啦,我遲到.點知佢2:49先泥.=..=去在宏達買書,我地行番去,順便買在本最新一其G-ZONE,因為天氣好熱,我地去在我屋企,係到打p3,打到6點到,我地行去新華買泥d書.哥到比錢d人好咩,態度好到,冇野好構=..=
返到屋企冇野做,上下網打下機.又一日啦,仲有10日......
|