| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
★06092008★
★2008-09-06★
6/9
呀彤呀呀彤呀.我終於上到黎勒,
原來真係冇打個n字hahaaaa.
今日呀瑩生日講番聲生日快樂先/
今日乘日係屋企過.
date左彤彤聽日去唱早k.
唔好唔知醒呀你.
| ★ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ★ |
|
★30082008★
★2008-08-30★
筠.好耐冇見..
我都唔唔點解你會log唔到in嫁..
搞到你好似冇出現過咁.
friday去左香港仔到訓.
果日補完課.
諗住搵tammy.
點知佢細佬聽電話..
叫佢覆我又冇覆..
咁就冇去啦.
咁我4點到就同曉瑩(bb)出左central,
(rest rail+mtr),
好快就到左.
筠呀.
原來我地上次'話'係南昌果間大大7-11,
係係香港-中環站囉.
我問番bb果時都唔同佢講.
費事又俾佢笑.
佢攞完野.
行左陣h&m.
原來我都幾熟路嫁central,
識得係德輔道中行去.
queen's road既h&m.
去到h&m.
冇收穫囉竟然.
gigi好搞笑.
細佬真係勁得意.
我最錫昊庭!!
| ★ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ★ |
|
|