今日,
真系無聊死人,
冇咩好做,
所以,
我未上吓其他人D BLOG囉"
前日,
我知道左自己系咩班,
都吾知,
應該系開針好定吾開針?!
我居然入左1E班,
我同施蓉,李耀雲&6平山一班"
1D班ge有...
謝生,黃小姐&一個吾知咩水~
1C班...
冇人入=="
1B班...
程X玲
1A...
羅生!!(估吾到==")
吾想入1E,
巧多功課,
D人只可以用一個字形容〝勁〞,
我總之,
一定死啦!!
有可能考第尾T_T"
講下笑姐,
我都吾會考第尾啦~~
冇野可以再講啦*
Bye Bye”
|