大年初二...
今日所有姑媽返黎拜年...但今年好似無左個種期待感
夜晚佢地返晒黎..食飯
食飯傻瓜佢打俾我話佢同妹妹出左黎
哈哈...所以出左去見傻瓜
陪佢係公園玩左陣..但個個電燈膽都係係到
之後去M記坐左陣..食新地..但傻瓜自己買多個包食
跟住打俾佢妹妹..叫佢係巴士站等
但等左二十分鐘先等到=0=
之後傻瓜就返屋企..
P.S 離別既時候..個種感覺真係好難受..
傻瓜聽日返大陸三日..唔知點解好想喊..
因為見唔到傻瓜..又聽唔到傻瓜把聲三日
傻瓜..我好掛住你呀