尋日又唔記得左打日記><" sorry呀..傻瓜
今日星期五...返學
第一堂轉左做英文...感覺怪怪地
第三堂仍然係數學...悶到癡肺..
放學之後陪傻瓜去屈臣氏交電話費..
跟住去左嘉樂食車仔麵..
哇..真係好耐無食
跟住傻瓜同振邦,jason,dingo去我屋企坐
同傻瓜傾左好多野...
跟住落去樓下打籃球
係籃球場又同傻瓜傾計
傻瓜..我好開心呀..
因為你同我講左D真心話^^
多謝你呀..
仲有今日係二月十五號...
同傻瓜一齊一個月啦
但我希望同傻瓜唔止係一個月
一個月之後係一年,一年之後係十年,十年,之後係一百年
我愛你呀...傻瓜
P.S 但係離開左傻瓜就會好掛住傻瓜
|