星期四, 13 十一月, 2008

請病假了今天....
謝謝你們的SMS ^^
很開心 =]
11.15 死左返學校
中文堂+小息+英文堂 測一份計會考分的東東
PA TEST .... 錯錯錯牙
放學上中文
攰的呢!!!
真期待放大假 ,,
星期三, 12 十一月, 2008
上課沒什么可說
放學去玩了
很勇今天我
為什么是我開口跟他說話
拍了幾張合照~哈哈.
後來更勇MSN也拿到了 ^^
利害利害
星期二, 11 十一月, 2008
WP ......
星期一, 10 十一月, 2008

BUSY ....
星期六, 8 十一月, 2008
9.00 先起身
整條格仔整到我傻 = =
sor ...又累埋你地陪我一齊遲
sor candy 連你最後一堂都遲 ><"
thz* 你送我既早餐 ^^
今日都仲系考試........
丫喂.多你送我 =]
12.30 放
搭馬鐡~丫喂.從石門顛到九龍塘 ><
真系吾好同人講你識我
傻咖你
全程d人系望住你笑你囉 xd
出mk 等 小suki ^^
哈哈哈.好開心又一齊顛囉 xddd
朗豪坊toilet 整格仔 .
諗左好耐諗食咩 最終 旺中kfc !!
哈.小suki你今次吾應該听我咖 ~
救命 逃不掉既命運 行錯路
又行左去信和果邊 ><
2.45 先有野食 = =
哈.食草囉我地
仲要食晒全世界既小蕃茄 xd
「不潮不用花錢」大概系系俊傑買左呢隻13萬hkd既介指後有感而發的作品!!
行旺中 ...
小suki買boot 哈哈哈. 笑死
其實如果佢吾講我都吾知 ^^"
一隻腳試晒2隻鞋
小suki買左條褲 {無端端比人暗串}
同小suki一齊買頸鏈
copy 下先 *
行行下 有間野播"小酒窩" 又有間賣鞋野播"小說" 林小傑 你的聲音令我地瘋狂了-v- (由呢係開始 個個人個名都係小x了)
睇中左對boot 但系我想買大1號 >3<
再copy 下 *
又行行下 有人大嗌"變態"@@ 我地就在後面小小 有個男人飛快走佬 有人又嗌"捉住男色衫果個人啊" 再人有嗌"捉住佢打死佢喇" 最後是捉到了-v-
如果我地系個個女仔
我地只會暗打佢 xd
同小suki行花園街
d名笑死我 xd
小倩小瑜小舒小琪 小葉葉
睇boot 吾岩吾岩吾岩吾岩 !!!!!
我地d名開始就小變大 痴左xddd
迷你suki ~ 巨形suki
6.15 mtr c出口
thz* connie幫我地拎簽名
同寶傾去台灣同日本既問題
2樣野都好貴啊 不過真係好想去日本xdddd
哈哈.我地友好程度爆燈 xd
寶以為我地好早就識 仲讀埋同一班 ^^
估不到吧 =]
我要買新boot過聖誕 !!!!
星期五, 7 十一月, 2008
考察日...
石澳 ~ 懷念有你係我身邊 !!!
好似有d離吾開你既感覺 *
系因為[假朋友不如真敵人] ?!?
哈.我地系 真朋友假敵人 !!!!
真的.一生人有多少知己 ? 又有多少 真朋友
?
現實世界就是虛偽
真心說話又有多少人听過 ?!
可悲.
dear god i pray why won't you be my friend
come to me and take my hand
like mama would say
everything will be okay
今日又一次發脾氣
我發脾氣千年難得一見 {只悉用於識你之前}
我吾想討厭你 但我系人吾係神 okay
寶寶 好得意牙 !!!!
放左去 牛頭角apm
shit ~ 遊車河都吾系咁遊法
玩野囉
我返學你就開門 , 我一放你就山 =[]=
去返 旺角
Spaghetti House 食火煱
哈.因為食上癮了xd
呢餐我請~破財.......
跟住你又請返我地食甜品 thz*
11.30 番家
最近都好遲返屋企
听日又可以見到suki ^^
期待又一齊白痴 xd
星期四, 6 十一月, 2008
討厭返學 討厭時間一時快一時慢 討厭冇錢 討厭比賽 討厭練習 討厭喜歡大聲咆哮既你
我所討厭既野 好似一直系我身邊
拜托~我也需要自由同私人時間 !!!!
唉.....
儲錢計劃失敗 >< 討厭自己
星期三, 5 十一月, 2008
曉雯婆婆 生日快樂 !!!!!!!
原亮我走左,,,,真系吾想去練.......
吾系我既錯 !!!!! 我同佢根本吾系你地想象中咁好 !!!!!
因為佢既事 我都好煩
唉....
站在你面前 奇跡可見 如等了萬年
站在你身邊 誰可避免
百萬人內也遇見
碰著你并非遇見
緣分正逐寸逐秒發展
凝望你像摺著信件
面前突然是和我熟悉的臉
星期二, 4 十一月, 2008
副校終於認錯 加返11分比我 =]
今日冇咩打 ><
只系知今日系學校見到好多人着 格仔 XD
*5 去石澳....
唉....依家先話比我知有咁叉多比賽 = =
岩岩先統測完 , 連浸大個試都未考完,我所知既比賽已經排到下年喇 =3=
21 22 2日D比賽仲連住黎 ><"
搞到我又要請假 ==
WP 打漏野既朋友 可憐爆 0 分 
岩岩買完野返黎
發現我既眼勁有問題 ><"
哈哈.邉個食到就3生有辛 XDDD
SUKI ~ 我地好快又見面啦 ^^
星期一, 3 十一月, 2008
欠交功課囉 ><"
中文個實習MISS勁野 =]
MATHS 派卷......爆低分 ......
P.E. 考試
lunch 真系勁嘢 xd
為左慳錢錢 , 冇食野 ^^ 利害
哈.其實我一d都餓 *3*
eng. 狅傾計 , 比牙豬媽鬧
3堂eng.狂傾日本+台灣 ^^
激動 !!!!!
派卷 ~ 史上第一次咁高分 
原來我系全班最高分 xddd
哇哈哈哈哈哈哈
激開心 xd
牙豬媽 ~ 你使吾使咁串牙 ?!
身為miss吾為我高分而開心 , 仲問點解最高分系我 ?!
有冇搞錯 >3<
牙豬媽 話我日日上堂大聲講大聲笑 日日堂佢冇到 都可以系全班最高分 咩道理喎
勁=[]=囉我
放左學 地理室留堂重測
哈.岩岩好14分 xd
閃人
今日好激動 , 只要一諗起 ...... xdd
哈.好難得成篇xanga都系我~ suki .....
好開心 xd
發現就算由今日開始日日吾食lunch , 到放暑假個時都系得4000左右 ><"
努力吧 !!!!
睇黎比我遺望左既網拍 , 又要開始幫手揾$$ =]
補返 1/11 d 相先 xdd

 
星期日, 2 十一月, 2008
仲誝住今日早D起身,,點知又1.00 ><"
哈.今朝系笑醒咖 XDDD
勁開心曪今日 咩事 ?!
成日系到傻笑 ^^" 好白痴 >////<
一起身就播 JJ 陸 ^^
迫牙媽听 XD
得寸進尺 ,, 順便播埋期待愛!!!!!哇哈哈哈
牙媽話 黑騎士 好听 
今朝牙媽無端端問suki系冰個 ?!?
可能我平時都系話同同學出街 ,, 得同suki出先話系同朋友出街!!!!
牙媽問我系吾系網友 ?! {牙爸估既}
哈.恭嘻~答中冇獎 =]
牙媽勁=[]=囉 !!!
話我好大膽 xd
其實佢一早就知有suki 呢個人....
寫信、睇戲 有冰樣你吾知 ?!
不過牙媽仲系好叉意 >3<
串我囉大佬,你想我點解釋呢 ?!?!
原來同你講我地都系JJ HKFC既會員就一天都光晒lu =]
早響咪幾好,咁簡單
- -
比左d suki 既相比牙媽睇
,,
牙媽話睇個幾乖下 ^^
原來系後援人就吾大膽 咩道理 =3=
今日講起先知原來我同suki都識在差吾多2年喇 xddd
好快.....
順勢問埋去台灣D野XDD
勁好笑~牙媽以為我聖誕去 ><"
傻啦...暑假牙 !! 你中2....
睇黎後援好有用波 XD
咁又關吾關林俊傑事呢 ?!? 又黎 ><'
哈哈. 牙媽講我,我又話佢
你D朋友夠吾系你同學啦,識左冇耐上人屋企 ?! 你好大膽喎XDD
哈.有咩資格講我XDD
百掛既牙爸又走埋黎
明明听到 仲問 "咦~個FD你上網識咖?!?"
系牙~吹咩 , 咁串 ><"
又問我點識 ,, 醒左 ^^ 後援咖
不愧係我牙爸,一講後援就知肯定系林俊傑後援
哈哈哈.咁岩既 ^^" 系喎~成個後援都咁岩中2林俊傑!!!!幾勁*3*
牙爸話我地傻咁瘋狅中2佢 >0<"
佢話如果系男仔仲傻=]
哈.好好笑囉xd
如果我瘋狅中2佢系傻既,,咁我會應為
當一個牙爸睇睇下電視見到佢個女既偶像系電視到唱緊歌既時候
,
會即刻衝去佢個女既房勁大聲同佢講
"快d出黎睇啦!!!!!你偶像上電視牙!!!!!"
仲會幫個女飲雪碧、食可愛多
咁既牙爸先系最傻咖xddd
可 ?!?
諗起都搞笑 
牙爸1d都吾反對我中2俊傑 ^^
致於JM喎,絕無異議啦 =]
哈哈.牙爸話好難搵到一個咁岩傾同埋會發埋同一個偶像顛既朋友喎XD
好開心牙=]
吾小心比牙媽見到尋日買D野 =3=
哈.牙媽話OK喎 XD
嘻 ^^
星期六, 1 十一月, 2008
打呢篇XANGA既時候 充滿住莫名既興奮+緊張+傻笑囉 XD
哈哈 
今日成日都要返學 = =
冇去到學界 , 只系為左今日浸大既考試 !!!!!
OMG 考試份野做到我想死 
肯定超過2000字 =[]=
做左幾粒鐘9.30~4.30
仲以為會早D放,,點知都系4.30先放
4.30冇等埋ECHO就走左
好姨一D都吾好牙 !!!!!
哼

考考下試無聊畫既 ^^"
出MK
5.00 去到MK MTR等SUKI
見到勁多人著superman既衫 ^^ 可惡
SUKI 拎JJ陸 =]
Connie 系咪想比多隻碟我呢 xd
行旺中睇boots睇圍巾睇袋睇戒指睇手套
哈.格仔格仔太吸引喇^^
勁顛牙我地 ,系咁昅格仔 =]
睇中左既戒指竟然......哇!大佬我好驚囉 ^^"
哈哈哈~我終於買左手套喇 ^^
不過吾襯今日D衫
SUKI 買個袋好襯佢 XDD
SUKI 買吾到boots ,, 但系我地一樣都買左圍巾
SUKI買左條陸色格仔 我買左紫色格仔
唉....最衰都系林俊傑喇 著咩鬼野格仔喎 >3<
買完野都諗住去食dinner咖喇
點知...竟然比我地睇中左2件格仔衫
我睇岩果件襯SUKI SUKI睇岩果件襯我 勁野我地 
歪又買格仔呢?!?好問題 ^^
一人又買一件格仔再一人再買多件閃令令 =]
其實件野都幾貴下 ^^"
嘻.好中2買冬天衫 ,, 好靚
買完終於閃人 XD
9.00去大家樂食火鍋
小蕃茄牙!!!我食左2粒,,SUKI只系食左1粒 哈哈哈 XD
我D肥牛好可憐 *3* 老左老左牙!!!吾制 .....比SUKI笑死牙我 ^^"
不過,SUKI笑完我之後...哈哈SUKI陸左D肥牛都吾記得左食囉XDD老晒
SUKI 既小蕃茄比人收左 ><"
10點幾食完 , 去朗豪坊
10.30 返屋企但系行錯路 >3<
哈.次次同你出都行錯 =3=
最錯錯錯都系個次!!!!哈.我地太high喇 ~
12.00成功返到屋企
點知牙哥仲遲 >0<" 又同我爭沖涼 , 算 你先
沖完涼又同suki傾到1.30先訓 Zzzzz
哈.回應返suki個xanga先=]
同suki行街系最開心既xddd
我地要去海洋公園 平安夜要出街xdd
我地仲要一齊去台灣 仲有日本都要去xdd
到時 可以一齊痴 一齊癲 一齊喪xDDDD
仲要一齊林俊傑=)
哈哈.2年後既野都諗埋!!!好勁....
其實好想快d去日本 ^^ 好想知我地會系咩樣!!!!哈哈哈........
好high牙!!!嘻.次次同你一齊淨諗都high爆
最緊要系摳摳 !!!!!
no 摳摳 no talk ar ~
加油吧!!!!!
今次一定得 
星期四, 30 十月, 2008
統測完左 ^^
跟住就系多到殺死人既比賽,練習,考試,論文
仆~仲未背D野....
听日肯定比MISS殺死 =[]=
做未做浸大份論文><
1/11 仲要去浸大去考成日試 = =
唉....
功課又一大堆
苦~
諷刺既4點 ......
星期三, 29 十月, 2008
又差D遲到 ^^“
ECON 錯好多囉.....
MATHS : 做P.A. 好咋牙我
背吾到D格式 >3<
GEOG 統測 : 眼大睇過龍囉我 =[]=
MISS 左一條8分既低B題
P.A. : 計黎計去都計吾岩 百痴
LUNCH : 2日都食同一樣野.......飽死
GEOG : 虛耗度過....
3.00 放學
我都好想捐血牙!!!!!!!
勁攰
一返到屋企就訓 ^^
哈哈哈. 訓系病人既專利 
4點幾一直訓訓訓到9.30 ,,, 比牙媽叫醒左食飯 Zzzz
歪每次訓教都會有n咁多個電話打黎+n咁多個sms
激死我!!!
自從上次miss左suki既一個電話而足成千古恨之後
第一次熄左部電話
安心訓大教 
哈.吾知今次得吾得呢 ?!?
omg .... 期待 =]
我相信生活的一切是由自己來選擇的。
選擇要不要乖乖上學?
選擇晚餐要吃甚麼?
選擇搭公車或走路?
選擇下雨了要撐傘或不?
星期二, 28 十月, 2008
早讀 Zzzzz
econ 統測 + WP 統測
WP 勁樣衰 ^^"
比MISS點名起身鬧 = =
我都吾想咖 !!!!
GUCCI 系好吸引.....
但系 ,, 我好似吾需要 XDDD
我需要期待身體檢查嗎 ?!?!
我瘋了!!!!!
我期待以久的竟然只系一行字 ><
請你 不要到處叩叩
潮流需要摳摳 不小心就沒摳摳
用力到處扣扣 花掉所有摳摳
錢買不到絕活
星期一, 27 十月, 2008
今日統中文....
PE 堂 HEA ..... 快睡了 !!!!
好攰 ~
我告訴自己要撑落去
吾可以再次倒下
今朝嘔.....將D三文治同水嘔晒出黎 = =
可惡
心口痛已經習慣左
畢竟心口痛冇暈低咁可怕....
其實我真系好驚好驚再暈低 
感覺上比起上次"肺炎"仲恐佈囉 !!!!
神牙~救救我吧
我可不想以後的日子要系醫院到度過
插喉住院既經歷一次就夠了..
我的呼吸 我的嘆息 我的話都為你說
我的努力 我的放棄 我每步都為你走
在你夢想的邊緣 總有一個人一直為你為你守候著它
為你祈禱 看你睡著 平安很好 對我都很重要
你的微笑 你的吵鬧 都是我 嚮往的 依靠
星期日, 26 十月, 2008
-
由尋日2.00訓到今日6.00
超爽訓左整整16個鐘.............
仲有未訓既feel
如果吾系牙哥叫醒我我仲訓緊 =]
討厭 ><
6.00 起身 沖涼 出門
7.00 大圍火車站
約左佳拎碟
Joyce 都系到 ....
SOR ~ 冇帶銀包出街 =0="
隻碟都幾大下
不過....嘻.....有比人呃既感覺........
唉...
冇心情再理....
好想再訓 Zzzzz
但系听日好似有功課要交 !!!!!
再想暈再想嘔,听日都要返 *
我既身体要爭氣D
听朝吾好再暈低先好 ><
突然累了
-
吃飯吃到睡了 我開車開到傻了
我看書看到妳了 開始懷疑我怎麼了
說話說到吐了 我寫歌寫到瘋了
我愛妳愛到盲了 天知道我又怎麼了
不捨得 捨不得 都分手了
捨不得 不捨得 散了
-
原來我只是突然累了 原來我不說了
原來我撐著撐到麻了 原來我不愛了
星期六, 25 十月, 2008
可惡.....
今日要出outing ~
9.30 mk mkr
凖時呢^^
齊人去教會表演 ><
有少少亂亂地咁..........
D老友記好合作 ,, 系咁拍手=]
表演完 , 玩埋敲撃,就走左上去青年教會
食tea+飲野+傾計
1.00 放學
唉....返屋企要嘔一篇論文系關於今日既 >0<"
下堂就考試...考全日><
搞到11月1日吾可以去劍擊學界 
1.30 返到屋企
因為極想嘔既關系 , 冇食嘢就走左去訓教
3.30 比SMS燥醒
shit ~ 攰爆囉大佬......
4.30落樓拎返部相機+衫+書比瑞琳
返返去再訓
哈.詨左靜音 XDD
點知今次一訓竟然訓到第2日 >0<"
震驚 ~ 第1次訓禁耐.......
教會次所.....勁細 XD
星期五, 24 十月, 2008
今日終於頂吾住
生平第一次暈....
失去精神寄托,,,真系好容易病
早在上個星期開始 ,, 每日訓既時絕對吾會超過3小時
只系為左你既消息
其實好辛苦
朝早要返學 ,, 放左又打劍 ,, 跟住就系電話+電腦
完全只有你既消息
為左你勁厚面皮系咁打比人地問野 = =
最終 唉.....
今朝好彩早左起身
如果吾系遲梗到 ><"
朝早 ,, 失去精神寄托 頂吾住
汁汁下袋就咁暈左 ><"
好驚暈低個一刻 ,, 之後就不省人事 !!
好彩 ,, 牙媽要叫牙哥起身
先見到我暈左...
真系嚇死牙媽囉!!!!
SOR... 我都吾想
依然好暈想嘔好攰好辛苦 ,, 最後都選擇左返學 >0<
成日都好驚
好驚再暈
好驚系學校暈低
好彩既 心臟同肺 都冇事
希望呢排 心臟同肺 吾好再出事
我既身體已經承受吾到
再病我驚今次又要入廠
系咁檢查
我既身體又會連住好多野...
唉~吾再諗
THZ*
尋日冇去 ,, 你地都幫我拎
星期四, 23 十月, 2008
SUKI,我愛死妳!!!!!!
返學....羨慕SUKI
一直上堂冇心機 ,, 一直同SUKI send SMS
除左因為送吾到機+上真系勁攰囉 ><
直至LUNCH完左
驚見5個未接電話 ,, 系suki 既
勁驚
即刻衝去廁所打比SUKI ,, 妖~廁所爆多人 = =
當時我真系超開心 ,, JJ 既機竟然延遲到7.15分
thz* suki call me ~
哈. 3 堂P.A. high 爆
各位好朋友多謝晒你地......
為左我可以凖時3.30放
大家 ^^
借晒D堂課比我抄
幫我劍擊請假
幫我同牙sir講我都系去吾到個開幕記者會
3.30 全校第一個衝出去
9秒9 跑返屋企換衫 "JFJ"
再衝去搭E42
幾分鐘就有車 XD
哈.一直同SUKI傾傾傾
仲記得我上左冇耐就4點.....( 哭 )
E42個司機好好人 =]
未夠5.00就到左2號客運大樓P區
SUKI , 你好慘...
1個人由朝早10.30等到依家 ~利害
我地真系好HIGH
所有野真系好似真系發生過
好真好真好真 , 所有既一切都好真......
有妳真好
注意 : 系妳吾系你
大家開心一齊笑一齊顛 ,, 大家吾開心一齊喊一齊鬧
大家一齊由5.00等到8.00
我地諗左好多好多 ,, 但系冇一樣發生左
可笑嗎 ?! 我們......
講白D 我地就好似白痴
冇知既傻瓜咁
等一個已經入左禁區既人
每次當門一打開 ,, 我地少左D心血
可惜 ,, 冇一次系你
6.30 時我地好緊張,,驚你會遲左CHEAK IN
走左去問人地航空公司個最遲CHEAK IN 時間
就算我地已知凶多吉少 ,, 終究都有等到最後
佳佳 後來都黎
大家都拎吾到消息
可惡 ~ 公司都吾知 ><
最終答案系 : 佢一早已經入左去
歪 ?!? 難道你吾應為會有人送你機 ?!?
難為我地咁好,, 仲去突登去買喉糖比你........
換黎既究竟系...
呢次真系嬲爆 = =
班機又由7.15再延到7.45
大家都一直等到8.00起飛先走
無奈....系同一個機場竟然見吾到
我記得"不流淚的機場 "既意義 ,,, 我勁乖好听話
浪費大家既時間
早之去個開幕記者會算啦 ^^"
多謝各位既電話+sms
多謝各位既安慰
你走左 ,, 對我黎講算系解脫既一種
去搭E42返返屋企
好攰+好想嘔...... 車上訓着左Zzzzz
發覺食甜野系絕對吾會開心d囉...........
醒左個時仲以為搭過龍
好彩
10.00 返到屋企
攰攰攰
睡死了
SUKI ~ SOR.....
我終究冇做到我所答應你既事
吾會再為左呢件事喊同嬲
但系我仲記得我應承過妳我會系XANGA到打
SUKI,我愛死妳!!!!!!
你話如果我咁做你會開心咖~ 笑下啦 XD
星期三, 22 十月, 2008
SEE YOU =]
成日上堂個心忐忑.........
好想請假 ><
多謝你地陪我SEND左成日SMS =]
就算上緊堂都可以緊貼俊傑既最新消息 ^^
3.00 放學
出 9龍塘JOIN SUKI
再出調景嶺
早左 1 hour .....
去行左行
6.20 再返返去
齊人再上車
今次勁歌悶爆 ,, 成個人完全high吾起囉 = =
俊傑好似好攰咁
叫左勁多次都吾應人 >3<
無奈....
勁想拎燈牌訂你 ./\.
呢程只可以見你一次 ,, 完左
去左掃貨
化卑奮為食量
都系林俊傑吾好 ,, 搞到我用左3隻碟既錢
勁大袋 ,, 拎返屋企勁樣衰

好多人啤 >0<
听日送吾到你機
suki 我超級羡慕你 >////<
吾好忘記你應承左我既野 ^^
忙左咁多野究竟為咩 ?!? 得不償失......
唉.....
听日去"楚雄瑰寶-祿豐龍展覽 開幕儀式"

星期二, 21 十月, 2008
好無助牙今次.....
系咁改改改 ,, 又遲公佈
根本我地要完全24H stand by
手機要24H on call
仲要成日打電話去迫供 ^^"
好吾容易既22號
唯一一個岩時間既活動 !!!
無限感動 =]
星期一, 20 十月, 2008
期待22/10再次見到你
盡管我們距離有多遠,,時間有多短
我的心跳聲亦不斷
8:30 接機...........所有JM均可參與
1:30 發表會........不准歌迷進場
(晚) 勁歌金曲.....只限首25位已報名的會員 =]
天黑不睡覺 天亮還在耗 日夜早顛倒
不同的顏色 混搭的出色 這就是街道
在玻璃櫥窗 瞪著限量公仔 卻買不到
星期六, 18 十月, 2008
唉....今日又遲到
SOR .. 累埋你地一齊遲 = =
下次早D起身先 ^^
Sleep All Day ........

My HKBU Student Card =]
星期五, 17 十月, 2008
攰攰攰 + 忙忙忙 …….
晚晚2、3點先訓 ,,, 好辛苦
日日系咁上堂上堂
想死……
听日仲要去浸大上堂 ><
星期三, 15 十月, 2008

近排好忙.....
下下都0晨2、3點先訓
搞到成個人好攰
我已經放棄掉每天做功課、玩電腦、温書、網拍、訓教甚至系食飯既時間
黎緊貼你既消息
好辛苦 ~ 心情 = 過山車!!! 好亂.....
搞到冇晒心情 = =
今日放學,我終於去左打劍 XD
本黎諗住用打劍黎發泄下咁 , 不過..........
冇返一段日子
D 人變左好多
本黎心情已經吾好再加埋見到呢D咁既人好難�
|