kusumikyo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 
 

 

 
∞妳的手冷冷的,是不是讓你等了太久?抱緊我就算多一分鐘,都不要再讓你吹風〥
多D黎呀~

☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆
★愛是一種感覺, 即使痛苦也會覺得幸福 
   愛是一種體會, 即使心碎也會覺得甜蜜
   愛是一種經驗, 即使破碎也會覺得美麗
   喜歡跟愛是不一樣的~~
   喜歡是盪秋遷..可以自得其樂..不需要別人的回應
   愛是翹翹板.☆
☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆

 
  ★﹒.•/ ﹒. ★﹒.  ●    ● •. ﹒.• +﹒. .
﹒.• ﹒.★ ﹒ +  _/█\_/█\_ •. + ﹒.• ﹒.
    ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄√√ √√ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄


 

 
 
.我 的 資 料


暱稱: Kyo
性別: 男
國家: 香港
MORE...

好友連結

珊珊

TaMMy

MaTcH

嘉美媽媽

豬潤

何BB

嵐妹

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 

就算憑病玩失憶 都爭口氣 從旁保護你

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

還未解得開的這一個鎖
難道蒼天都愛莫能助
唯獨你可幫我 償還未了的因果

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

失去的崩潰 我當年已經比你早一步體會
為了你 我反覆溫習這感覺
但是我 始終害怕 一不小心錯失機會
我就在你眼前 不只因為是青梅竹馬
愛曾經那麼美 就怕再一次被拒絕

2006 年 3 月 10 日  星期五  晴天
   
Mock前Last Day 不安

今日上bio...chin.....chem...

lunch同珊、嵐、match、奶翠食日本野

遲左..撘taxi返去

問Ellie借左份compo影印

佢D字真係好靚嫁,我要好好學習

PE堂...9分鍾...唔上呀我

打波喎之後...我又玩~

放學老婆話唔好等佢

ok~ 我返屋企

night...去自修室....

after that老婆落左黎

行下食下...車佢返屋企

今次冇咁驚了

電...chat..

sleeep

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kusumikyo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]