|
|
|
xdddd |
|
|
今日去左唱k avva
本來唱到3點半的..
跟住加時唱.. 唱到6點幾
唱左勁耐
但 好爽 xddd
上左癮
良心發現好正*V*
小米加油 你一定得ge 
你下次一定唱得好
跟住行左陣..
睇左陣野..
番屋企 .________.
|
| 誕生時間:2009-04-14 10:54 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 534 | »
|