|
|
|
忘掉就忘掉 沒什麼大不了 ;] |
|
|
DT佬真係好黑人憎.____.
明明最快係我地果組整好仲要話我地慢囉吾該 v____v
好羨慕HE D人 
呢幾日吾多吾少都會落下雨..
都諗通左吾少野 
呢幾日都係努力d上堂算-____________- ,,
星期六有眼鏡喇 
|
| 誕生時間:2009-03-26 09:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | ... | 534 | »
|