|
|
|
-v-* |
|
|
呢幾日都好好笑 -v-"
英文堂抄左首校歌 娘親改編的 - -V
1. 有膝都要跪下 , 崇拜許鵬腸 ;
2. 歡然舉他宗指 , 製造芝士腸 ;
1. 有舌都要singing , 他是鹹濕佬 。
2. 教育我眾吃蕉 , 鄙視他屈機 。
1. 他不是個男仔 , 他是死人妖 !
2. 濺格、卑鄙、無恥 , 立我支牙膏 ;
1. 我們稱他腸仔乃我所歡欣 。
2. 服應我主引導 , 圍毆佢細佬 !
睇完之後笑左 0v0 劉海實在太攪笑了 =v= 但個羅麗萍又系度話話話囉 - -凸
放學 ,, 行落WP 簡禮物比Shirley .3."
淨係諗到買個磅 .. 行左勁耐都搵吾到岩 t__t
見到有個麵包整ge雪人 勁可意囉 -33-v
跟住行行見到玩具反斗城 衝左入去 -口-"
發現左個迷你版氣墊球 *00* 系度玩 v00v"
最後又行番去買磅 唉 .. 行咁耐先買到一樣野 -_______-"
系車又係講講講 笑笑笑 v33v**
老母又吾系屋企 -0-v 如果吾係實比佢煩死 .____."
|
| 誕生時間:2008-12-02 09:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | ... | 534 | »
|