拍拖不是因為寂寞 ; 而是為了一生一世
♥心中只有您
或許你只看到我跟你決絕地說再見的一面  你卻不知道我一轉身離開就馬上痛哭`
 
當我的人生走了一半的時候;如果你還在我身邊 就好了;o)
[  拜託!別隨便離開我/_\  ]
 
喜歡你的天真;喜歡你的單純<3
 
kuwakoting
暱稱: ``ba0<3♥包x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
生日倒數 ;)
{小心「敗犬」出沒} !!
喬巴<3♥ 聖誕倒數計時器
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2008 年 12 月 2 日  星期二

 

 

 

 
 
 
-v-* 

 

                  

 
                                                                             

呢幾日都好好笑  -v-"

                           英文堂抄左首校歌      娘親改編的  -   -V

                                                  1. 有膝都要跪下 , 崇拜許鵬腸 ;

                                                  2. 歡然舉他宗指 , 製造芝士腸 ;

                                             

                                                  1. 有舌都要singing , 他是鹹濕佬 。

                                                  2. 教育我眾吃蕉 , 鄙視他屈機 。

                        

                                                  1. 他不是個男仔 , 他是死人妖 !

                                                  2. 濺格、卑鄙、無恥 , 立我支牙膏 ;

                                                  1. 我們稱他腸仔乃我所歡欣 。

                                                  2. 服應我主引導 , 圍毆佢細佬 !

              

              睇完之後笑左   0v0         劉海實在太攪笑了   =v=   但個羅麗萍又系度話話話囉  -    -凸

                                                                                    放學  ,, 行落WP         簡禮物比Shirley  .3."

                                                               淨係諗到買個磅   ..  行左勁耐都搵吾到岩  t__t

                                   見到有個麵包整ge雪人         勁可意囉   -33-v

                                                                                                        跟住行行見到玩具反斗城    衝左入去  -口-"

                                   發現左個迷你版氣墊球 *00*      系度玩   v00v"

                                                                                                           最後又行番去買磅       唉  ..   行咁耐先買到一樣野  -_______-"

                                                                                                                   系車又係講講講 笑笑笑   v33v**

                                                                 老母又吾系屋企  -0-v      如果吾係實比佢煩死   .____."

                                                          
 
誕生時間:2008-12-02 09:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]