拍拖不是因為寂寞 ; 而是為了一生一世
♥心中只有您
或許你只看到我跟你決絕地說再見的一面  你卻不知道我一轉身離開就馬上痛哭`
 
當我的人生走了一半的時候;如果你還在我身邊 就好了;o)
[  拜託!別隨便離開我/_\  ]
 
喜歡你的天真;喜歡你的單純<3
 
kuwakoting
暱稱: ``ba0<3♥包x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
生日倒數 ;)
{小心「敗犬」出沒} !!
喬巴<3♥ 聖誕倒數計時器
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2008 年 5 月 16 日  星期五

 

 

 

 
 
 
班際,,不happiiT____T!! 

 

                  

 
                                                                             

唉...朝早先發現佢改變了/    \"

令我想起昨天的事…

等左超耐終於放學了*V*!!!

我不知道輸定嬴,,但我支持1E的.\/."

我先唔似某D人唔支持自己班,,反而做二五仔囉X...X`

比賽開始了...

劉海超瘋狂的說+___="||

我都嗌到把聲都沙埋-     O -!!!

不過我超囍歡劉海果句"唔好丟丟丟丟丟我地架呀!!"

笑爆咀了>   U <*

本來都就快追到嫁喇

點知最後都係輸左了TXT!!!

NIKI喊得好慘T3T"

之後連BOBO+尼C胡都喊~X~...

不過唔緊要啦-____-"||

今年唔得,,下年嬴番囉.\/.!!!

打完今日場比賽之後..

我好憎2E D 女仔\____/!!!!!

覺得佢地好賤囉*

放左學之後..

個個都冇哂心機/.......\"

我也是的說!!

不過1E今日真係好團結>V<"

好感動*333*!!!

                                                          
 
誕生時間:2008-05-17 11:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]