|
|
|
唉~ |
|
|
前日比人放飛機....跟住去左九龍城搵小不點=____=
佢請食野xd
但 冇乜胃口 食得好少~____~
食完就周圍hea...
跟住去i-one打左一粒鐘機 .0.
番到去買波仔食-.-Vv
琴日終於都煲哂敗犬女王xP
煲左3日 o___________o
唉~咁快就30號...仲有4日就番學喇.\/.!!!
書又未溫 數又未做過.______.!!!
要加油先得喇 v3v...
|
| 誕生時間:2009-12-30 02:32 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 534 | »
|