|
|
|
算是中三中第一個美好的星期五 |
|
|
今朝未訓醒果陣仲系度諗今日係星期六日...慢慢訓...
點知老豆就叫我起身 
Pure Grey <3 好愛你xd
迷上左食壽司-3-...
英文堂...個個都系度做(抄)功課
河馬發(細路仔)脾氣
好攪笑 
平安渡過今日:v:
殭屍夾夾好可愛 
又唔比人影相t3t!!
Ha`某人比人罰...
望望望 望乜柒呀-.-凸!!
{魚蛋BB} xd
|
| 誕生時間:2009-09-26 02:01 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 534 | »
|