交響情人夢!!!
今日又無反工LA...上個星期都無...哈哈 因為無野DO5想反去坐喔...晒我車$$$//// 係屋企玩NDS...狂煲逆轉裁判4喔!!!正正.... 玩到4點去左瞓陣...好支力LO.... 5點起身沖涼洗頭落街禁錢...反上樓等埋阿哥就出3E到 8點先出到去...=.=不過未開始食蟹...食梗其他野,,, 飲左2碗湯...好好味喔>W<留肚食蟹... 幫阿E手蒸蟹LA...仲共分3次蒸..蒸左48隻!!!! 我食左4隻定5隻LO...好好味喔!!!>W< 食到11點幾玩NDS..點知比表弟妹佢地玩到無電=.= 只好睇電視...阿6糸佢地又掛住開木台.... 搞到1點幾先走...跟6E車落MK搭小巴...多人到爆LO.. 原來D綠巴反5切尼...D黃巴係到搶客...$30一個反上水=.= 不過好快條龍開始前進...有車反到... 3點幾先反到屋企ORZ...即刻ZZZZZ...支力死我LA...
第3日lu...今日反hk la... 朝早起身...去天天樂食早餐...食飽又行過la... 反到酒店搵6e...原來佢地1早起左身...打比我地個陣我地已經出左去... 咁就汁野退房la...去飲茶...超難搵位lo!!!! 飲到2點到就反去步行街個邊...我地買左飛3點鐘車.... 放低d野又行過la...行到2點30到去洗手間la... 超多人lo...仲要比人打尖=.= 之後有個大6女人又想打尖...比我媽阿e同舅母話.... 之後個女人係咁用d5知咩話尼我地... 去埋洗手間出尼企左陣就上車lu... 情人路個邊塞車...個c機就行另一邊...兜左勁遠路lo... 搭左2個幾鐘..去到深圳機場放低d人先.... 好搞笑...深圳機場出面超多人係到著住拖鞋行尼行去... 係到散步lo...一家大細...勁喔!!! 跟住就反皇崗la...搭的的落福田食飯.... 食到勁飽lo...8點幾反到屋企... 又要汁番晒d野出尼///玩電腦.... 放完假lu...超5捨得喔!!!!
今日係第2日珠海遊....朝早起身.... 6e佢地成家去見阿姑...咁我地就分頭行動.... 我地去左飲茶先...飲完去左行街街...去左間2蚊舗買野... 買埋d銀包個d la...之後3e話要買涼茶...買左支反去.... 之後行下行下見到間野有運動褲買...買左2條反尼...$19渣... 底到爆...美蓮e同舅父就買左d3...都係$19渣.... 行到支力...3e話要搵地方坐下飲野,,,, 去左間叫天天樂既hi-tea..本尼諗住邊hi邊等6e... 點知6e佢話肚痛5尼...咁我地就反酒店la... 拎埋另1間房...3張床...我同媽咪美蓮e3e一間房lu... 上去放低d野又出過去...去左步行街買野... 我表妹要買個d娘到爆既鞋尼著...但係又無碼wo...=.= 足足搞左2粒幾鐘...佢都買5到=.=仲要發脾4... 之後5點幾就反酒店坐陣又出發去食晚飯la.... 搵左架車車我地落灣仔食seafood....自己出去買完比餐廳煮la... 舅母講價好勁喔!!!3百幾蚊買左勁多反去.... 食到超飽lo...買連埋煮都係食左600幾蚊... 係hk完全5得lo!!!! 跟住反酒店沖涼洗頭....11點幾又出去食宵夜....=.= d燒烤無深圳個d好食,,,,麻麻地咁.... 食到12點幾終於反酒店瞓la...第2日完結!!!
今日係公司做好D野...又無了期咁等了.... 2點落去買下午茶食....上尼睇花C奶.... 睇左1陣就睇美少女戰士!!!!哈哈...好睇喔!!! 睇左2集...超正喔!!!>W< 5點半佢地終於比埋D野我LA...搞埋D野LA... 係樓下等6E...坐6E丈車入彪記LA... 陪表妹溫默書LA...溫到7點幾... E丈收工...入皇崗JOIN埋舅父佢地... 過到皇崗就等人尼車我地...我地包左架車上珠海... 坐左2個幾鐘...個C機差D行錯路LO-.- 11點幾到酒店...拎房先LA...BOOK左2間房 只好大家逼D LA...放好晒D野出去食宵夜.... 好餓好餓LO...食到點幾反房休息... 第1日完了!!!
尋日又比老細哦哦哦哦...好煩... 話我以後做好d野要比candy睇過先得.... 咁你叫candy以後10點前同星期6反工lo... 5係我點比佢cheak喔...等佢反尼我d野5洗做la... 你索性叫佢做晒..我好似以前咁只係打packing,出街... 幾好喔...又要5捨得個女咁辛苦... 比少少錢我就要做咁多野...食屎大架?!
今晚5洗反學...因為有半班同學今日考oral... 哈哈...反屋企同媽媽去還書同埋整部電話既上網la... 反屋企食飯飯....食飽左就睇報紙... 睇到單新聞令我好5開心...t.t 有人係天平村跳樓...係天平村跳樓5出奇... 好多人都係天平村到跳...但係當我睇死者張相... 我就忍5住想喊....佢係我小學同學尼架.... 我地以前成班人感情好好...我同佢都好fd架... 不過上左中學之後就無咩點聯絡la... 估5到再見番佢係係報紙到見到佢自殺既消息..... 5知有幾多以前既小學同學見到呢單野... 諗番起原來曾經識過佢.... 我知道佢屋企環境5太好..但原來5好到咁既地步.... 估5到佢因為$交學費5忍心拎阿爸草落既$... 唉...估5到再見到既只係佢條屍....