2007 年 2 月 10 日 星期六
小心
琴日::
打完比老公(懶訓豬)就起身=]
整好野就G0,,g0,,g0,,
thEn上PE堂arr旺比人M電話-0- ((({....:::慘慘呢''
s0食飯過陣D訓導又黎w0rrrrrrrrr=[ \\{{阻住哂_____
搞到我打吾到比LG \ . /,,,
上PC堂miz話14/2交吾到功課就留堂lrrr=[
放左學反到屋企同LG傾左陣電話就訓左喇,,,,,
7點幾訓到死左囉"
P.S aRRRR旺
快d搵反M你電話既人喇=[\]
HAPPY T!ME︰2007-02-10 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
潮記