| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
| 呀...好耐冇打BLOG啦.. |
|
20-4-2007
今日..阿爸番黎呀..
真係煩呀!!!!!哼
>>>THE END<<<
21-4-2007
阿爸買左部電話我啦..
係SONY ERICSSON呀..
有得影相..有得聽MBB(MP3)
唉..等左咁耐..
終於俾我等到啦..!!!!哈哈哈哈!!!!!
>>>THE END<<<
22-4-2007
阿爸今朝走左lu..
6點幾起左身..
搞到我俾佢嘈醒左..
搞到7點幾起左身..
之後玩勁舞XDD
不過..仲係升唔到LV..超..
>>>THE END<<<
PS::SOR呀..老公><咁遲先陪到你..真係SOR..xdd




|
| 刊登時間:2007-04-22 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 48 | »
|