| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
Q﹏Q |
而家用緊阿妹部NoTEboOK*打... -3-
今早,,,10點半先起身...hea左陣,,食左個三文治!
跟住...做左陣作業..睇電視*
點幾2點..同家姐出左葵芳..個商場冇乜人咁..
行行下...有幾條友叫我地買書..勁煩* -00-
呵呵!買左杯西瓜珍珠黎飲...很甜的______
行左陣..買左件33..超令!超中2...綠色的
買左幾個黃色的頭cooL!超酷...I LOVe*
THEN*買左D小食就去左MISSHa..買野!
跟住..就搭車走LU*
返到hm..阿爸返左工..得返阿妹響樹 ^&^
hea左陣...整左個杯麵食..海鮮味..
食完...睇下電視咁囉!悶悶...
5點幾6點..見阿媽仲未返..便小睡1會。。。
1訓就訓到7點幾8點喇!..
阿媽終於返////整野俾禾地食!呵呵!
岩岩好煮完野食 冇晒石油氣.. -(-"
THEN*食完...就洗碗LU =P!
1會.....又睇電視!傾電電!
而家都有點睡意...去訓咧! Q﹏Q
|
|
TIME*︰2006-07-26 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
夜深了* |
今朝...訓到9點幾醒左,,,跟住繼續訓..
訓到11點幾先起身*1起身..阿爸即煮野俾ME食..
食烏冬,,,食飽...睇左陣電視
又入房睇書書喇..
終於睇完LU*...跟住冇野做..勁無聊!
又係度hea下...1點幾到家姐去左書展...SO*I CAN USE CL..
玩左陣..係咁聽歌..同阿瞳傾電電..傾左勁耐..
睇KERORO軍曹..WAKAKA"
跟住..又睇多拉A夢...THEN*沖涼..
等到7點到..阿媽先番...今晚家姐煮米線
食飽..又係我洗碗!洗完..切左隻[火龍果]食..凍冰冰..正!
THEN*睇電視.......傾電電
差唔多10點到..同MIKI傾...傾到11點幾! 嘻嘻..超搞笑..係度狂笑
跟住..ON左MSN!同shita係度吹水..kake"
而家都去訓LU*ZZZZZZZZzzzzZZZzzzzzzzz* |
|
TIME*︰2006-07-24 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 203 | »
|