|
今日唔洗返學,,,但係要返band,,,
今朝個天勁黑,,,落好大雨牙,,,
仲係咁打雷,,好嘈,,,
點知返band個時就好好天牙,,,嗚><
好冇奈咁返去,,,
不過我遲左一個鐘先返到去...卡卡***
返到去好悶,,,
等牙sir返黎...佢返到黎就去左hall操,,,
操到佢走啦,,,
我同欣婷就去左音樂室搞掂D制服..
點知冇線去問校工借啦,,,
個個校工唔肯WO..
話咩BAND房有,,,叫我地問D舊人就知啵...
有就唔洗問你啦,,,係米先,,,
我地都算舊嫁啦...仲話我地好嘈,,,
BAND就係咁嘈嫁啦,,,點牙,,
校長都冇話我地...你嘈咩嘈姐依家,,,
你有冇見過合唱團自己返黎唱牙,,,冇牙馬,,,仲話我地嘈,,,
嘈唔好係到做牙笨...
又唔知我地辛苦,,,個支野幾難吹牙,,,><牙牙牙
好憎佢牙....搞到我要食雪糕降火,,,
就去左OK BUY雪糕食啦,,
好好味,,,,就走LU,,,
又係個條友送我,,,我有打係邊個啦,,,你SEE到未,,,
唔好奐話我冇打係邊個牙,,,,

|