連續幾晚都出o左去玩,玩完返公司訓覺,尋晚終於都玩完最後一晚,有o的時間打返日記!
上個星期六,十九號晚,本身唸住可以玩得好開心,點知係pcp攪個生日,俾人放飛機,到最後都係得十幾人,最估唔到係十年兄弟都唔到,究竟係友情不再定係真係有o野咁緊要呢??
不過點都要多謝啊cat 既生日蛋糕,知你親手整,對於我黎講毒藥我都放落口啦!



咁多位靚唔靚呢??vava我話影相俾你睇架!!!!
最後o個晚多謝啊曦,啊盈,大佬b,啊嫂,小銘,啊智,啊p,同佢個fd,啊華同佢個fd,仲有啊met!仲有仲有.....小銘哥既未來女朋友。
後記:生日本身好開心,點知出現一班不知所謂既人,下次唔該有心病又明知我係度就唔好行過黎啦,到o左知我係度又唔入黎,型完又要成班企係度?唔係唸住我會走呀??.........同輝哥小銘中間小小誤會....冇事發生!!!sorry!!
七月二十日
星期日晚上,又係pcp,啊寶寶同啊bie落番黎同我玩,加埋公雞,蝦仔,兩點幾見到惠惠!估唔到即興的一個晚上仲玩得開心過著手攪的一晚。多謝咁多位朋友來臨出席!
星期一係公司訓o左半日,返到屋企都係落o左pcp。十點幾又係同啊寶寶仲有啊bie去pcp飲o野,係汎同啊bie講生日快樂先,佢廿四號生日!不過真係太攰啦!12點返o左屋企訓覺!
七月二十二日-----大戰
早成個月約既生日party都算攪得滿意。十個男加廿三個女仔,終於都虐到咩o野叫左擁右抱啦哈哈!不過唔好誤會,個個都係好好既朋友,但係個個中間都係有一個共同目的,個樣o野............都幾仆街架!
多謝啊嵐係澳洲飛番黎特登同我過生日,真係好多謝你,今次見到你好似我第一次見到你咁,唔知我會唔會唸多o左呢??仲有兩日走啦你,放心啦,星期五我會陪你架啦!
最後都多謝咁多位啦.................最起碼三個kwan都冇面阻阻lu....不過你地幾時先fd番啊?
成晚都係飲飲飲.......成晚係度係咁俾人捉住黎玩.......叫我講真話..而家最鐘意o個個係邊個......你叫我點答啊........再黎係廿二個女仔入面揀邊個做我女朋友........最好廿二都得啦.........成晚講既o野都係o個o的我都覺得悶,好在我都未算係第一個醉.........
我記得我最後睇鐘時間係兩點三.....跟住我已經唔知嘔o左幾多次,五點半好似返到大埔屋企........成晚冇訓同啊嵐傾計....發覺佢除o左飲得之外,佢都係一個女仔........
跟住返工......兩眼通紅.......................勁眼訓,...................
尋晚既相後補..........................................................................................................唔知有冇會同我講生日快樂呢?
|