尋晚終於完成而個台慶月既任務,48個鐘而踩兩場訓都未訓過,終於知道咩o野叫飲唔落,真係好辛苦!
個肚入面有芝華士,綠荼,可樂,梳打,籃妹,嘉士百,百威,紅酒,白酒,青島加blue ice...............而個亂種都唔知幾時先消化得完。
頭場同啊武哥哥去食飯,食飯o個時唔知點解個個都拎個杯埋黎,真係唔開心.......走o個時又見到明少..又飲...都唔知點解成晚都係得個飲字。跟住落pcp,啊武十一點走,跟住我去買o野食,途中見到啊智,又飲......都唔知幾時先有得抖。食完o野過o左007同啊bie講生日快樂,兩個生日既人交捧....場面.....有o的好笑!
好開心入酒吧仲有人會查我身份證。係入面見到啊龍,捉住我飲完一杯白酒先講o野.........而家都唔知個樣細都唔知係一件好事定壞事!
澄清:啊bie,我絕對冇企圖或意圖或有小小意思去追番你,希望你唔好誤會加唔好同人亂講!!!而幾日如果做過o的乜令到你誤會我就真係唔多好意思啦!
尋晚玩大o左o的,咁多位唔好意思,我都知自己講錯o野或做錯o野!對唔住啊咁多位!
趙小姐.....sorry...其實我唔識你ga..........可能我講錯o野....sorry!!!!不過你都睇唔到ga啦!!!
而家超頭痛...都唔知點算~~~!!!
|