頂.....返到公司不停收到o的電話打黎講事非,好心咁大個人就唔好咁得閒啦,好在唔使做,聽聽下又幾好聽wor!不過證明仲有好多人關心我既,不過你地都係由得我啦!!!!!我唸我會識得去揀!(不過好明顯你地受到極深既日本文化影響) 返到黎係咁咳,公司已經有兩個人俾我傳染,哈哈俾人隔離,成朝係度玩電腦,乜都唔使做! 唔知今日做唔做得晒o的o野呢?我想聽日放假啊!!!!!而個下午要俾心機!! 最後多謝 debbie 陪我咁多晚!!