尋日收工又係落pcp時間,同伴仍然係Tamama。不過良心開始過意唔去,要佢成日都要講大話。 估唔到我會飲唔到,真係令到Tamama不能盡興,都攪到我心情唔好! 夜晚啊武打俾我,叫我落去,本身都想落去,但係真係太頂唔住...放飛機...對唔住!!!!! 而兩日好得閒,有冇會理我啊???陪下我去飲o野啦!!!