尋日係公司悶o左成日,成日都唔知係度做咩o野!
出花紅請o左嵐哥同啊其食飯,都唔知點解要出得最小o個個請食飯,仲要揀o左間極難食既o野食!
返到公司高佬榮話今晚係佢屋企燒o野食,係有叫埋我,不過叫我去即係叫我燒喉嚨ji,所以都係冇去到!
放工去搵啊夢幫我補色,補到我都唔知似乜.......不過算啦......o個一百幾十當飲o左落肚啦!!
補完8點鐘,去o左搵我的TAMAMA,不過我攪到佢唔開心添!死啦,我份人係咪成日都只係識令到人地唔開心呢?唔通我真係唔識氹人開心!?!?!?!?
咁多年黎,個個都話自我中心,乜都唔會聽人講,而個世界唔係繞住個太陽黎轉,係繞住我轉,你係好似咁講ga vava同啊cat!!
哈哈而方面我唸我一直都冇變過,因為又一次俾人拎而樣o野出黎講!!
俾而個人話完,VAVA我先覺得之前真係好對你唔住,因為就算而家對佢點衰,o個時對你一定唔只,你乜都死忍,點解你o個時唔出聲話下我啊???當然仲有個更高level啦,啊cat I'm sorry too!!
而家先知,原來大家心中都有條拔不到的刺!!!
VAVA快o的返黎啦,好掛住同你吹水o既日子!!!!!!你是唯一與我有共嗚的朋友.......原來冇一個比得上你!!
啊cat仍是最了解我的人,說話總是一矢中的,一個駁不到的人!!
突然好想啊嵐快o的返,不過只係突然,不是心中所想!!
我愛我的SUMOMO
|