首先多謝Tamama成日陪我,不過我唸而種日子要減少啦,因為我唔想攪到你,雖然本身係冇問題,但係當中既原因你同我都會知!
仲有就係Tamama永遠都是我的好朋友,放心wor,有問咩o野事我一定會陪你ga bor!!
尋晚12點幾返到屋企,同vava傾電話。唔好意思啊,我知我要你遲o的打俾我你都幾辛苦,不過唔好嬲我啦vava!!
果然而個世界上面最了解我o個個人係你。
或者你講得岩,我對朋友係好過女朋友,起碼我肯講o野呀??我自己都唔知係唔係,只係我覺得,一直以黎我唔想我身邊既人同我一齊唔開心,所以我寧願唔俾佢知,不過估唔到而樣o野係好錯...........你同我講番我同你之前既o野..我都覺得好好笑,而個回憶到我地七老八十o個時唔知仲會唔會記得呢??(不過我唔知有冇咁長命wor)
哈哈!今晚有得同陳婷食飯,成兩個月啦!期待ing............
好耐冇搵過啊嵐啦,岩岩佢打電話黎,同佢傾o左半個鐘,不過兩個人都唔係點講o野,不過佢話好開心我會聽佢電話.....呆o左...
同啊嵐我都唔知係咩o野關係,不過我覺得自己好衰,其實我唔應該要你咁對我,你對我太好啦!!!.........期待你返黎!
而家你做緊你最唔鐘意o個樣o野,仲要讀到咁既成績。放心我會履行我對你既承諾.....都係唯一既承諾。
今晚再打啦...........訓多陣先~~~
|