Dear Tamama :
好多謝你咁耐都陪住我,不過而家攪到你同佢既關係咁,我都有o的唔好意思!作為一個男仔我會好明白佢既心情,可能我冇係佢既立場唸過。因為我自己都係咁,自己老婆日日同第二個男人/男仔一齊,又唔知佢地講過o的乜或者做o的乜,個心一定會唔舒服。就算係朋友都會呷唶,男仔就係咁,佔有慾太強。反而有一日佢再唔理你,佢乜都唔緊張o個日,俾你周圍去玩,日日都唔使你陪,o個時你反而會唸,佢係咪唔要我呢?係咪有o左第二個,係咪...你個腦入面有好多個如果...如果...如果...
其實俾你係佢,你又會點呢?可能我地真係冇顧過佢感愛掛...你唔使唔開心wor,朋友是一輩子的,你覺唔覺得我地會因為而小小既問題而冇朋友做?我會知你都驚我有事,或者我會因為驚o左佢而唔會再搵你,但係冇得飲酒ji,都仲可以傾下計既!你經歷既事俾我更多,而個時候都唔係我教你點做,路係自己揀既,我會覺得冇問題囉!始終你要明白我地兩個行得正企得正, 問心無愧咪得囉!
your sumomo
|