超辛苦....終於都要病下啦..... 想死!!o的藥都唔係人食既...... 好多人生日....啊欣----啊嵐生日快樂........ 今晚病都要出去,點解o的朋友唔體諒下我啊?? 生日禮物大出血...希望妳會鐘意啦....但係我都唔知點送俾你.... 又係一個誤會....點解我講極你都唔信...... 訓覺......