尋晚同啊華去打邊爐,一路打一路講佢生日o個日既安排,真係好想快o的到,等我見識下你個女有幾厲害........ 打完邊爐...返屋企沖涼、飲湯....飲完返大埔...返到去...見到開住燈有人訓著o左...sorry...我都唔知你等我食飯.... 只好陪佢食啦....不過完全食唔落....下次打個電話黎啦....... 期待11月24日...尖沙咀.......