人生唔知有幾多個十年.... 尋晚既事...唔想講...唔想提...因為真係好唔開心... 過o左尋晚...知道要做咩o野....馬死落地行... 成件事都係我錯...而個係一個最好既解釋... ... ... 只是覺得...點解十年的手足之情...換黎的只是不信任? 真係唔可以解釋一下? 怒火中燒... ... ... 現在已經唔想刻意去解釋什麼... ... ... 最多...我一切由零開始...包括朋友...... 可能我什麼都不需要.....