唉....次次講完都係講係...又飲....最衰都係游游.... 數數下....原來已經超過一年....酒不離口.....點算...... 係pcp好似悶親啊p....sorry.... 啊武...啊夢...啊p...啊met...仁哥.......飲到點半...真係頂唔順.... 各方好友...唔好搵我飲酒住得唔得啊??因為原來我都會唔舒服..... 走o個時見到細細同埋小如...兩個都搬o左....得閒先食飯啦.....