尋晚...啊夢既生日party.... 啊武...啊met...啊p...主角...仲有一個(我都唔知佢叫咩o野名) 放工都成十點...其實有小小唔多想去...因為好倦...不過算啦... 出其地...唔去o的人點解冇啦啦會...哈...現實即係現實...深信而一點... 12點幾輝哥無啦啦拎o左副飛行棋出黎... 玩飛行棋飲酒...原來仲辛苦... 一鋪都可以玩到飲o左兩set幾....傻架... 點解o的cill飲完真係會頭痛架??