尋晚返到屋企已經知道唔妥,唸住沖個涼即刻訓...第二朝會冇乜事啦.... 點知起身仲辛苦過尋晚...死死地氣要落街睇醫生.... 成條頸腫晒,唔好講話食o野,連口水都可以吞唔到既...... 睇醫生,原來仲發緊燒...淋巴腺發炎.....唉...... 今日全日係屋企訓覺.......而家係度唸....下個星期既聖誕...唔係要我留係屋企呀??