唉...終於感受到平時啊媽等我返屋企既心情... 知你唔飲得更加唔放心... 一個女仔夜媽媽一個人.... 知唔知有人會擔心呢? 被啊武話完...都係o個句啦...人夾人... 唔係唔想改...只係........ 有o的o野真係唔係好識用口講... sorry about that...