尋日完全冇大事發生過....最大件事就係係公司坐o左七個鐘....完全冇o野做...... 七點返o左屋企....食完飯.....訓覺........ 點知有人去唱k.....算數...... 我12點落大埔..... 又有人飲醉囉..... 最唔想就係咁...... 一個女仔返屋企.........唉.......... 攪到我成晚冇訓過................屌............