又一個廿一號,今個月令我覺得過得特別辛苦
又有到冇,得到又再失去,百般滋味在心頭
今個月睇得太多,聽得太多,又或者經歷得太多
人睇我好,我睇人好啦
有時覺得自己慘,自己唔開心
原來辛苦過我既,唔開心過我既大有人在
其實應該珍惜面對既問題唔係太多
俾多o的信心自己去爭取
就算個個人都唔支持,個個人都唔應同
其實每個人自己心入面都有自己既答案,有自己既路
世事冇十全十美,有得到既都會有失去
究竟得到比失去多,抑或相反?答案根本冇人知
冇兩全其美既就更應該去爭取自己揀既路
我既坐右銘"絕對唔會俾自己有後悔既機會"
後悔唔係做錯o左想返轉頭,而係根本冇去做過
---------------------------------------------------------------------
好多o野自己已經唔想一錯再錯,
唔想再一次後悔幾年.....
路真係好難行....但係我更害怕失去.....
嘗一嘗廿四味...再喝一杯水....
唔知你地會唔會覺得杯水好甜呢?
誰願意愛我這樣野蠻?
你還願意愛我這樣野蠻?
|